Der kommer nok nogle billeder, så er I advaret 🙂

Vi stod op kl. 4.00 om morgenen! Og vi vågnede begge før uret, fordi vi var så spændte. Flyet ville først flyve 10.40, men vi vil gerne være i god tid, og det tager alligevel lidt tid at komme til kastrup.

Da vi var ankommet til Dublin og havde tjekket ind på vores Hostel, tog vi hen til Trinity College som så Book of Kells og Det gamle bibliotek.

Bagefter tog vi en sightseeing bus, og så Dublin, og lidt til fods også.

Der var ret mange gademusikere, blandt andet denne dame der spiller Harpe. Det ser man ikke hjemme i Danmark 🙂 Der var også violin, fløjte, guitar, harmonika og hele bands 🙂

Der kommer mange flere billeder senere. Dette var bare lige en warm-up 🙂 Vi tog omkring 1000 billeder. Men jeg viser kun et udvalg 🙂

4 Comments on Dublin

1. Hej.
    jeg har i længere tid synes, at hjemmesider bare er hjemmesider, der er ikke noget samarbejde eller snak mere.

Det er i hvert fald min mening.

Jeg har derfor besluttet at give xSassy en makeover, og jeg søger derfor nogle der er frisk på at man i hvert fald mindst én gang om ugen besøger hinandens hjemmeside, hvor man så lige kan smide en lille besked om et eller andet (:

Har du lyst til at være med?

2. Uh, det vil jeg glæde mig til! Så kan jeg drømme mig tilbage til Dublin. Og du har helt ret. Vi tog også på sådan en endagstur, hvor vi var ude og se et eller andet, som jeg ikke kan huske. Men der var en masse landskab 😛

Nej, det kan jeg da godt forstå. NYC er sådan en grim by. Der er ikke nogen der gider derover! 😛